VKKC'S BESTYRELSE:
|
Formand: Ansvarsområder: DKF kontakt, KC-ansvarlig, korrespondance til kommunen, DKF -ny bestyrelse. Anlægskartotek, Kontakt vedr hus til kommunen sammen med Rein. Havkajakudvalg, SUP-Paradise kontakt. |
|
Næstformand: Ansvarsområder: Referat, BU ansvarlig på det administrative plan, kontakt til Jimmy, Suppleant for Lene til Havnebestyrelsen. |
|
Kasserer: Ansvarsområder: Regningsbetaling, bogføring, kontakt til revisor/Arbejdsgruppe. |
Sekretær: Ansvarsområder: Indkaldelse til bestyrelsemøder, upload af referater til hjemmesiden, vinteraktiviteter og ansøgning til lokaler, ansøgning Strandparken ang. stævner., nyhedsformidling på hjemmesiden Repræsentant for VKKC i havnebestyrelsen med Christina som suppleant. |
|
Bestyrelsesmedlem: Ansvarsområder: Gamlingekontakt, Flidspræmier, rostatistik, kontakt til Peter C. Sommerlejr, kontakt til Lise. Kontakt vedr. hus sammen med Tommas.
|
|
Bestyrelsesmedlem: Ansvarsområder: Klubmesterkoordinator, kajakmand
|
|
Bestyrelsesmedlem: Ansvarsområder: Medaljestatistik, indstilling til idrætspriser, kontakt til Hanne Rikke, navngivning af både, aktiviteter i klubben herunder Kajakmand, kontakt til poloafdelingen
|
|
Bestyrelsesmedlem: Ansvarsområder: Medlemsregistering, registrering af svømmeprøve, ansvarlig for trailere, inkl. lovpligtig vedligholdelse.
|
|
|
Bestyrelsens fælles arbjedsopgaver: Ny svømmehal.
|
|
Bestyrelsen besvarer mails og personlige henvendelser hurtigst muligt efter deres bestyrelsesmøder. Hvis problematikken omhandler kritik, ønskes forslag til forbedring osv. medsendt. |